یادگیری قدم به قدم سئو انگلیسی سایت (قسمت1)

 این روزها شاید عبارت سئو انگلیسی به گوشتان خورده باشد و با خود فکر کنید این سئو انگلیسی چیست که بسیاری در مورد آن صحبت میکنند ؟در این پست ، شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه یک گام به گام یک استراتژی موثر در زمینه سئو انگلیسی ایجاد و پیاده سازی کنید.بنابراین اگر می خواهید رتبه های بالاتر Google را بدست آورید ، این راهنمای جدید مناسب شما است.

سئو انگلیسی


استراتژی سئو انگلیسی چیست؟


یک استراتژی SEO (همچنین به عنوان "رویکرد SEO" یا "استراتژی بهینه سازی موتور جستجو" نیز شناخته می شود) فرآیند برنامه ریزی ، طرح کلی و اجرای مراحل طراحی شده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است.


به عبارت دیگر: استراتژی SEO فرایندی است که وقتی می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید آن را دنبال می کنید.

با استفاده از این ، مراحل ایجاد استراتژی SEO در سال 2021 در اینجا آمده است:

    مرحله شماره 1: لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید

  مرحله شماره 2: تجزیه و تحلیل صفحه اول Google

    مرحله شماره 3: چیزی متفاوت یا بهتر ایجاد کنید

    مرحله شماره 4: یک قلاب اضافه کنید

    مرحله شماره 5: بهینه سازی سئو انگلیسی در صفحه

    مرحله شماره 6: بهینه سازی برای هدف جستجو

 مرحله شماره 7: زیبا سازی مطالب سایت و بهینه سازی تجربه کاربری

    مرحله شماره 8: پیوندهایی به صفحه خود بسازید

    مرحله شماره 9: محتوای خود را بهبود بخشید و به روز کنید



سئو انگلیسی چیست؟

مرحله شماره 1: لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید



همه چیز در بهینه سازی موتور جستجو حول کلمات کلیدی است.

به همین دلیل است که تحقیقات در مورد کلمات کلیدی معمولاً اولین قدم در هر استراتژی قانونی SEO است.

به راحتی می توانید کلمات کلیدی را پیدا کنید که مشتری هدف شما برای استفاده از Google Suggest جستجو می کند.

شروع به تایپ کردن یک کلمه کلیدی در قسمت جستجوی Google کنید ، و لیستی از پیشنهادات شما را جمع می کند:

اینها معمولاً کلمات کلیدی بسیار خوبی برای سئو انگلیسی ایجاد می کنند زیرا مستقیماً از گوگل تهیه می شوند.

بنابراین می دانید که مردم در واقع به دنبال آنها می گردند.


بعلاوه ، کلمات کلیدی طولانی تر (معروف به "کلمات کلیدی دم دراز") نسبت به اصطلاحات "دم کوتاه" کمتر رقابت می کنند.

بنابراین حتی اگر دم های طولانی سطح حجم جستجو نسبتاً کمی داشته باشند ، معمولاً می توانید سریعتر برای آنها رتبه بندی کنید.

من توصیه می کنم چند کلمه کلیدی مختلف را در Google تایپ کنید تا زمانی که لیستی از 10 کلمه کلیدی داشته باشید.

اگر می خواهید حجم جستجو و سطح رقابت را برای این اصطلاحات بررسی کنید ، می توانید از یک ابزار کلمه کلیدی مانند SEMrush یا Ubersuggest استفاده کنید.

وقتی 10 کلمه کلیدی را یادداشت کردید ، آماده مرحله 2 این استراتژی SEO هستید.

مرحله شماره 2: تجزیه و تحلیل صفحه اول Google



خوب ، بنابراین تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی را پیدا کردید.

اکنون وقت آن است که ببینیم چه چیزی برای این کلمات کلیدی در حال کار است.

برای انجام این کار ، فقط یکی از کلمات کلیدی را که در Google پیدا کرده اید تایپ کنید.و هر الگویی که مشاهده کردید را یادداشت کنید.

به عنوان مثال ، SERP ها برای "ابزارهای جستجوگرها" با لیستی از ابزارها بسته بندی شده اند:

بنابراین اگر می خواهید آن موضوع را در سایت خود بپوشانید ، می خواهید توجه داشته باشید که نتایج صفحه اول بیشتر از پست های لیست تشکیل شده است.و احتمالاً می خواهید یک پست لیست را در وبلاگ خود منتشر کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو انگلیسی ادامه ی پست های این وبلاگ را دنبال کنید یا از سایت سئو اینجا دیدن کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لپ تاپ خودت رو فقط با دو قطعه ارتقا بده

کاربرد و مزایای خوب دستگیره الکترونیکی

افزایش سرعت لپ تاپ دانشجویی با هارد اکسترنال و اس اس دی