پاسخ به چند سوال حقوقی راجع به خیانت همسر

 

درصد قابل توجهی از سوالاتی که روزانه مشاوران حقوقی را درگیر خود میکند ،پیرامون خیانت همسران به یکدیگر است و اینکه چه اتفاقی ممکن است برای هر کدام از زن و مرد پیش آید که منجر به خیانت می شود و یا پس از خیانت چه جرائمی در انتظار آنها خواهد بود .

در این مطلب به مجموعه ای از سوالات و پاسخ های حقوقی که از جانب وکیل تخصصی خیانت همسر پرداخته شده است، را بررسی میکنیم .

خیانت همسر




  • یکی از عمده سوالات مطرح شده در زمینه خیانت همسران به یکدیگر این است که زن بیان میکند که شوهرم با کسی یا کسانی در ارتباط است آیا می توانم برای اثبات حرفم در دادگاه ، تقاضای پرینت مکالمات همسرم را داشته باشم ؟
انجام این عمل از سوی شوهر شما جرم محسوب می شود و شما می توانید با طرح شکایت تحت عنوان رابطه نامشروع از ایشان تقاضای پرینت مکالمات بین شماره تلفن شوهرتان و مخاطب مورد نظر را بنمایید .
  • زن من با یکی از دوستان من که متاهل هم هست رابطه داشته است،من مدتی با این قضیه کنار آمدم و چند سال از این قضیه می گذرد آیا میتوانم بعد از چند سال از همسرم به عنوان خیانت همسر شکایت کنم ؟
هرچند این طرح سوال شما کاملا شفاف نیست و باید جنبه های دیگر این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.اما می توان گفت شما می توانید با داشتن مدارک کافی تحت عنوان رابطه نامشروع از ایشان شکایت کنید.در نظر داشته باشید که این موضوع می تواند مشمول گذر زمان شود و در نهایت مورد رسیدگی قرار نگیرد

خیانت همسر



  • به یقین رسیده ام که همسر من با مرد همسایه طبقه بالای آپارتمان ما رابطه نامشروع حتی از نوع جنسی دارد .من برای شکایت از آنها مدرک مستندی ندارم چگونه می توانم اقدام کنم ؟
برای هرگونه دعوی در محاکم قضایی باید ادله و مستندات کافی برای اثبات ادعا وجود داشته باشد .داشتن مستندات کافی در مورد پرونده شما از جمله عکس و فیلم و صوت و مکالمات مکرر می تواند به شما کمک کند ،در غیر اینصورت کاری از پیش نمی رود
باید به این نکته توجه داشته باشید که صرف شک داشتن به همسر نمی تواند ادله کافی برای اثبات رابطه نامشروع و خیانت همسر باشد.
  • اگر بعد از طلاق متوجه رابطه زن خود با مردی غریبه شوم ،آیا میتوانم اقدامی در جهت حقوق مالی از قبیل مهریه و نفقه انجام دهم یا خیر؟
در پاسخ به این سوال وکلا نظرات متعددی دارند که هرکدام از یک منظر به آن نگاه می کنند .به صورت کلی می توان گفت با توجه به اسناد و مدارک موجود می توان گفت که ،در صورت اثبات خیانت همسر می توان اقداماتی انجام داد که بستگی به هوش و ذکاوت وکیل دارد .

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شهرداد مراجعه کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لپ تاپ خودت رو فقط با دو قطعه ارتقا بده

کاربرد و مزایای خوب دستگیره الکترونیکی

افزایش سرعت لپ تاپ دانشجویی با هارد اکسترنال و اس اس دی